24-10-2011  Dagelijks brengt EVO het meest relevante logistieke nieuws. Dit is via verschillende kanalen beschikbaar, ondermeer via de website en sociale media zoals Twitter. Leden kunnen vanaf nu ook direct zelf op nieuwsberichten reageren op EVO Connect.

Reageer direct

EVO’s eigen online platform is sinds april geopend voor directeuren, managers en andere betrokkenen van bij EVO aangesloten bedrijven en organisaties. Iedere gebruiker kan zo eenvoudig in contact treden met een relevant netwerk van meer dan 20.000 bedrijven. Hiermee is het eenvoudiger dan ooit geworden om informatie te delen of advies te vragen aan een specifieke groep logistici.

Sinds vorige week is er een nieuwe functie beschikbaar die het mogelijk maakt om nog eenvoudiger op logistiek nieuws te reageren. Onder elk nieuwsbericht op de EVO-website is namelijk en zogenaamde widget geplaatst. Deze is gelinkt aan EVO Connect en toont de recente reacties van elk nieuwsbericht.


Wanneer lezers de widget aanklikken worden zij automatisch naar het nieuwsbericht geleid zoals dit in EVO Connect staat. Daar kunt u alle reacties terugvinden en ook direct zelf reageren.

Probeer het zelf

Bent u benieuwd naar de mening van uw vakgenoten? Of wilt u een nieuwe stelling of vraag delen met uw zakelijke netwerk? Maak dan gebruik van de widget of volg deze link om eerst een eigen EVO Connect profiel aan te maken.