31-10-2012  Bijna 95 procent van de bedrijven die een incompany heftruck- of reachtruckopleiding van EVO afneemt is meer dan tevreden. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding en de docenten worden zeer gewaardeerd. Dit blijkt uit het Cedeo-klanttevredenheidsonderzoek dat is gehouden onder bedrijven die deze opleiding bij EVO hebben afgenomen. Bedrijven hebben in dit onafhankelijke onderzoek hun mening gegeven over de samenwerkingsrelatie met en de dienstverlening en de prestaties van EVO.

Klanttevredenheidsonderzoek

In het klanttevredenheidsonderzoek kwamen de volgende punten aan de orde: het traject voorafgaand aan de cursusdag, het opleidingsprogramma, de uitvoering van de cursus (o.a. was de cursus voldoende afgestemd op de eigen organisatie?), de wijze waarop de opleiders met de cursisten omgaan, het trainingsmateriaal, het traject na de cursus (o.a. uitreiking certificaten, afstemming eindevaluatie cursisten), beantwoording van vragen en de administratieve afhandeling.

Op bijna alle onderdelen werd aangegeven dat de bedrijven tevreden/zeer tevreden waren. EVO mag voor haar incompany heftruck-/reachtruckopleidingen dan ook weer de komende 2 jaar de Cedeo-erkenning voeren.

Cedeo-erkend

Cedeo is een onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van opleidingen voor het bedrijfsleven, de overheid en de non-profitsector meet en waarborgt. De Cedeo-erkenning laat zien dat een aanbieder kwalitatief hoogwaardige opleidingen verzorgt. Cedeo doet eens in de 2 jaar een klanttevredenheidsonderzoek onder de inkopers van de diensten van de bedrijven die een Cedeo-kenmerk voeren.Bij een positieve uitslag mag een aanbieder de Cedeo-erkenning blijven voeren.