10-02-2012  ‘The Fresh Connection’-competitie gaat op 5 maart weer van start. EVO-leden krijgen 20 procent korting op de deelnamekosten.

Internetgame

The Fresh Connection is een internetgame voor supply chain professionals. Bedacht, ontwikkeld en ondersteund door experts op het gebied van supply chain management (SCM). De deelnemers toetsen hun visie op SCM en nemen deel aan discussies en training.

Nadruk op competitie

De nadruk ligt dit keer sterker op competitie. Daarnaast wordt geen lokale/Nederlandse maar een wereldwijde competitie gespeeld met minimaal 8 deelnemende landen. Door de wereldwijde competitie is het voor bedrijven de uitdaging om zich te meten met concurrenten uit het buitenland. Binnen deze ‘global competition’ zijn Nederlandse poules gecreëerd zodat kan worden bepaald wat de beste Nederlandse teams zijn.

Deelnemers

Een flink aantal bedrijven heeft zich al aangemeld, waaronder Abbott, Amgen, ArlaFoods, C1000, Cargill, CEVA, DSM, Dow Chemical, Heineken, Infor, John Deere, Kuehne + Nagel, Mars, Miss Etam, MSD, Leaf, Lego, Nestlé, Nutreco, Office Depot, Omron, Perfetti Van Melle, Philips, Samsung, Sandd, SCA, Staples, UTi, Vlisco.