16-09-2011  Met meer dan vierhonderd leden en nieuwe partnerschappen heeft Jong Logistiek Nederland (JLN) met het eerste jaarcongres een succesvol jaar afgesloten. Met workshops, debatten en een vol VIP-diner heeft JLN zich aan de buitenwereld gepresenteerd.

Terugblik

Nog maar een jaar geleden is het platform voor jongeren in de logistieke sector opgericht en nu al zijn er meer dan vierhonderd enthousiaste leden. Voor die leden zijn vele evenementen georganiseerd en zijn succesvolle partnerschappen aangegaan met onder meer Tempo Team, Nederland = Logistiek en Hogeschool Windesheim.

Ambitieuze doelstellingen

Op het jaarcongres zijn ambitieuze doelstellingen voor de komende jaren geformuleerd: een ledengroei naar 2000 leden in 2015, het ontwikkelen van een nieuwe website, het uitbouwen van mediacontacten en het doorontwikkelen van de eigen organisatie door het opzetten van regiobesturen.

Geboeid gehoor

Het jaarcongres, dat in het teken stond van de positie van de logistiek manager in een veranderende organisatie, is een groot succes geworden. De sprekers, Rein Denekamp (Ondernemer en management consultant) over verandermanagement en Rik Pek (General Manager Broekman Group en Jong Haventalent 2009) over ontwikkeling van de jonge manager in het bedrijfsleven, boeiden het gehoor van de jonge logistici.

Certificaten van waardering

Er zijn goede debatten gevoerd en bij aansluitende VIP-diner waren vele aansprekende gasten aanwezig. Tijdens het diner zijn aan de werkgevers PostNL en Technische Unie certificaten van waardering uitgereikt voor hun bijzonder bijdrage.

Het JLN-bestuur kijkt daarom tevreden terug op het eerste jaar van Jong Logistiek Nederland en ziet met vertrouwen en ambitie de toekomst tegemoet.

Congres Jong Logistiek Nederland