05-09-2016  In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen gaan EVO en Fenedex campagne voeren om hun tienpuntenplan, met daarin ideeën voor een betere logistiek en handel, met verve onder de aandacht te brengen van politici.

Nederland gaat op 15 maart naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. Dat lijkt nog ver weg, maar de politieke partijen hebben de verkiezingsprogramma's al in de steigers staan óf in sommige gevallen concept-programma's zelfs al gepresenteerd.

Agenda

EVO en Fenedex doen hun uiterste best om de onderwerpen die van belang zijn voor hun leden, terug te laten komen in de programma's en op hoog op agenda te krijgen van politici. Het gaat dan onder meer om het stimuleren van open grenzen in Europa, het investeren in een goede en slimme infrastructuur en werkbare regels voor duurzaamheid.

In EVO Logistiek 4 een uitgebreid artikel hierover. Daarin worden de tien punten uitgebreid toegelicht. Ook vertelt EVO-manager Collectieve Belangenbehartiger en campagneleider Jeroen de Veth over de aanstaande EVO-campagne. "Stilzitten is geen optie." Lees het hele artikel in bijgaande pdf.