Operations & Customer Service Management
Masterclass 2 van de opleiding Logistiek Management
Productie en logistiek hebben een grote impact op het concurrentievermogen van een onderneming. Klanten verwachten flexibiliteit en klantgerichtheid. Om aan deze eisen tegemoet te kunnen komen, zijn korte en betrouwbare leveringstermijnen noodzakelijk. Daarbij zijn goede voorbereiding en kennis van de operationele logistieke processen essentieel.
Logistiek Management
De opleiding Operations & Customer Service Management is de tweede masterclass en een instapmoment voor de complete opleiding Logistiek Management 2.
- Duur:
- 8 avonden
- Alternatieven
- Incompany:
- Vraag vrijblijvend offerte aan voor een opleiding bij jou op locatie.
- Prijs:
- € 2.075,00 ex. BTW
- Ledenprijs:
- € 1.625,00 ex. BTW
- Examenkosten:
- € 180,00 ex. BTW
Startdata & locaties
Alle data
Startdatum | Locatie | Starttijd | Eindtijd | Rooster | |
---|---|---|---|---|---|
11-4-2024 | Utrecht | 19:00 | 22:00 | Nog 8 plekken beschikbaar | Bekijk het rooster |
Incompany & Maatwerk
Naast individuele opleidingen bieden we onze opleidingen ook aan als maatwerk binnen jouw bedrijf.
Met onze incompany opleidingen krijgt een groep medewerkers bij jou op locatie een opleiding. Hierdoor leert iedereen precies hetzelfde en is de opgedane kennis direct toepasbaar in de praktijk. Het effect in je organisatie is direct merkbaar. Dat effect zie je niet alleen terug in de productiviteit, maar zeker ook in de terugverdientijd van de opleiding.
Waarom evofenedex?
Met ruim 75 jaar ervaring zijn wij dé opleider in logistiek en export.
- Praktisch toepasbaar
- Persoonlijke aandacht voor cursisten
- Onze opleidingen zijn erkend door Cedeo
- Toegang tot uniek netwerk met vakgenoten
- Docenten met werkervaring in het vakgebied
Hulp nodig bij het kiezen van de juiste opleiding
Jamie en de andere opleidingenadviseurs helpen je verder