Haal het maximale uit jouw logistieke processen
Wil jij als logistiek manager klanttevredenheid en bedrijfsresultaten naar een hoger niveau tillen? In de masterclass Operations & Customer Service Management leer je hoe je logistieke processen optimaal beheert en verbindt met andere bedrijfsfuncties.
Als logistiek manager speel je een cruciale rol in klanttevredenheid en bedrijfsresultaten. Door de juiste kennis van operationele en strategische logistiek zorg je ervoor dat jouw organisatie concurrerend blijft in een wereld waar snelheid en betrouwbaarheid essentieel zijn.
Logistiek management 2
De masterclass Operations & Customer Service Management is onderdeel van de leerlijn Logistiek management 2. Je kunt de masterclass los volgen, maar ook als onderdeel van de complete opleiding Logistiek management 2.
- Duur:
- 8 avonden
- Prijs:
- € 2.075,00
- Ledenprijs:
- € 1.625,00
- Examenkosten:
- € 195,00
Hieronder vind je alle startdata en locaties voor deze opleiding.
Alle data
Startdatum | Locatie | Starttijd | Eindtijd | Rooster | |
---|---|---|---|---|---|
UTRECHT | Nog 13 plekken beschikbaar | Bekijk het rooster |
Incompany & Maatwerk
Naast individuele opleidingen bieden we onze opleidingen ook aan als maatwerk binnen jouw bedrijf.
Met onze incompany opleidingen krijgt een groep medewerkers bij jou op locatie een opleiding. Hierdoor leert iedereen precies hetzelfde en is de opgedane kennis direct toepasbaar in de praktijk. Het effect in je organisatie is direct merkbaar. Dat effect zie je niet alleen terug in de productiviteit, maar zeker ook in de terugverdientijd van de opleiding.
Waarom evofenedex?
Met ruim 80 jaar ervaring zijn wij dé opleider in logistiek en export.
- Praktisch toepasbaar
- Persoonlijke aandacht voor cursisten
- Onze opleidingen zijn erkend door Cedeo
- Toegang tot uniek netwerk met vakgenoten
- Docenten met werkervaring in het vakgebied
Hulp nodig bij het kiezen van de juiste opleiding
Jamie en de andere opleidingenadviseurs helpen je verder