Operations & Customer Service Management

Masterclass 2 van de opleiding Logistiek Management

Productie en logistiek hebben een grote impact op het concurrentievermogen van een onderneming. Klanten verwachten flexibiliteit en klantgerichtheid. Om aan deze eisen tegemoet te kunnen komen, zijn korte en betrouwbare leveringstermijnen noodzakelijk. Daarbij zijn goede voorbereiding en kennis van de operationele logistieke processen essentieel.

Logistiek Management

De opleiding Operations & Customer Service Management is de tweede masterclass en een instapmoment voor de complete opleiding Logistiek Management.

Duur:
8 avonden
Alternatieven:
Incompany:
Vraag vrijblijvend offerte aan voor een opleiding bij jou op locatie.
Prijs:
€ 1.620,00 ex. BTW
Ledenprijs:
€ 1.295,00 ex. BTW
Examenkosten:
€ 170,00 ex. BTW

Startdata & locaties

Hieronder vind je alle startdata en locaties voor deze opleiding.

Alle data

Startdatum Locatie Rooster
26-03-2019 Utrecht Bekijk het rooster

Overige informatie

Hieronder vind je alle overige praktische informatie.

Waarom evofenedex?

Met ruim 75 jaar ervaring zijn wij dé opleider in logistiek en export.

  • Praktisch toepasbaar
  • Persoonlijke aandacht voor cursisten
  • Toegang tot uniek netwerk met vakgenoten
  • Docenten met werkervaring in het vakgebied
Onze opleidingsadviseur Justin
Contact

Hulp nodig bij het kiezen van een opleiding?

Justin en de andere opleidingsadviseurs helpen je graag verder

Ervaringen

Ervaringen

()
bekijk alle reviews
Leenbakker
Jan Hammers
Prima opleiding waarin dieper ingegaan wordt op logistieke onderwerpen. Een opleiding waar je echt iets van leert.