Operations & Customer Service Management
Productie en logistiek hebben een grote impact op het concurrentievermogen van een onderneming. Klanten verwachten flexibiliteit en klantgerichtheid. Om aan deze eisen tegemoet te kunnen komen, zijn korte en betrouwbare leveringstermijnen noodzakelijk. Daarbij zijn goede voorbereiding en kennis van de operationele logistieke processen essentieel.
Logistiek Management
De opleiding Operations & Customer Service Management is de tweede masterclass en een instapmoment voor de complete opleiding Logistiek Management 2.
- Duur:
- 8 avonden
- Alternatieven:
- Incompany:
- Vraag vrijblijvend offerte aan voor een opleiding bij jou op locatie.
- Prijs:
- € 1.849,00 ex. BTW
- Ledenprijs:
- € 1.439,00 ex. BTW
- Examenkosten:
- € 180,00 ex. BTW
Startdata & locaties
Klik op 'direct inschrijven' om een cursus op een voor jou gewenste datum en locatie te selecteren.
Waarom evofenedex?
Met ruim 75 jaar ervaring zijn wij dé opleider in logistiek en export.
- Praktisch toepasbaar
- Persoonlijke aandacht voor cursisten
- Onze opleidingen zijn erkend door Cedeo
- Toegang tot uniek netwerk met vakgenoten
- Docenten met werkervaring in het vakgebied

Vragen over magazijnen?
Jamie en de andere ledenadviseurs helpen je graag verder
Ervaringen
