Je magazijn inrichten of nieuwbouw?

Met dit stappenplan kom je tot een optimale indeling van je magazijn

Ruimtegebrek of een verhuizing kan één van de redenen zijn om kritisch te kijken naar je magazijninrichting. Als je te gemakkelijk denkt over het herinrichten of inrichten van het magazijn, kun je te maken krijgen met vervelende gevolgen.

Denk bijvoorbeeld aan extra handelingen door ruimtegebrek en onveilige situaties voor het personeel. Of als je door een onlogische magazijnindeling continu drie extra orderpickers moet inzetten, kan dat flink in de kosten lopen. En wat dacht je van het achteraf verplaatsen van opslagsystemen, dat kost dat al snel duizenden euro’s extra. Een potentieel dure grap dus.

Om je te helpen naar een optimaal en efficiënt magazijn, hebben we samen met onze bedrijfsadviseur Nick Beckers een whitepaper gemaakt waarmee je in 8 stappen een efficiëntere magazijninrichting kan creëren.

voorkant

Marcel
Contact

Vragen over magazijnen?

Marcel en de andere ledenadviseurs helpen je graag verder